Samsung Odyssey Sanal Gerçeklik Seti Sızdırıldı
03/10/2017
burakalperen26 (30 Haber)
31 Yorum
Paylaş

Samsung Odyssey Sanal Gerçeklik Seti Sızdırıldı

Samsung Odyssey olarak adlandırılan cihaz ilk bakışta standart WMR(Windows Mixed Reality) seti gibi görünüyor. Ama sızdırılan özellikler biraz daha yüksek kalitede bir cihazı çağırıştırıyor. 

İlk olarak cihazın ekran çözünürlüğü 2880 x 1600. Diğer cihazlarda bulunan 1440 x 1440 ‘ a göre çok daha yüksek bir çözünürlük sunuyor. Ayrıca cihaz OLED ekrana sahip daha ucuz cihazlarda ki LED ekranlardan çok daha iyi kontrast seviyesine sahip ve ekran 110 derecelik bir görüş açısı sunuyor. Set aynı zamanda dahili kulaklık ve çift mikrofon özelliği ile birlikte geliyor. Fakat isterseniz kendi kulaklığınızı takma olanağını da sizlere sunuyor.

Bununla birlikte set 499 Amerikan Doları fiyatla satışa çıkacak. Bir başka şey ise Microsoft’un sanal gerçeklik seti 17 Ekim de satışa sunulacakken , Samsung Odyssey 6 Kasım da satışa sunulacak.

burakalperen26

burakalperen26

Yorum Yap

31 Yorum yapıldı : "Samsung Odyssey Sanal Gerçeklik Seti Sızdırıldı"

Uyarma Seçenekleri
Sırala::   Yeni | Eski | En çok oy alan
ufuk ışık
Üye

Şimdi ben bir şey merak ediyorum,andromeda os için yeniden Windows telefon almamız gerekiyor değil mi?

Fatih Tercan
Yönetici

Evet

ufuk ışık
Üye

Of Microsoft,umarım çok pahalı olmaz şu andromeda os’li telefon,pahalı olursa alamam maalesef ki

Fatih Tercan
Yönetici

Bakalım HP,Dell gibi üreticilere verecekler. onlar nasıl bir fiyat politikası izleyecekler.

Zeynel Abidin Ceren
Üye

Hp elitx3 6.500₺ en ucuzu

Teknikci Ali
Ziyaretçi

Abi HP de artık telefon uretmez. 2019 da desreğini çekeceğini açıklamış exlite3 ten ve haklı olaral windowsu suçlamış. Bakalım zaman ne gosterir. Birde halen uygulamanız uzerinden giriş yapamıyorum. Yeni uygulamanızda misafir olarakda yorum yapma imkanı verirseniz oradan yorum yapalım bari abi en azından.

UltrAslan27
Üye

Lumia 950 xl desteklenmeyecek mi?

Fatih Tercan
Yönetici

Andromeda-os almayacak gibi duruyor. Zaten 3 yıl destek politikası var.2018 de Sona ermiş oluyor. Bakalım ms neler yapacak

Merih
Üye

Şu anki mevcut Windows Mobile telefonların hiçbiri Windows 10 ARM almayacak, Elite X3 ve 950XL dahil.

UltrAslan27
Üye

Merih kardeş nasıl böyle emin olabiliyorsun!

Merih
Üye

@UltrAslan27
Şu anki mevcut tüm Windows telefonların Feature2’de kalacağı MS tarafından belirtilmiş ve yanlış hatırlamıyorsam bu sitede de haberi yapılmıştı. Feature2=2019’a kadar yalnızca yama, güvenlik güncelleştirmeleri, vb. oluyor. MS kara kaplı mobil defterinde beyaz bir sayfa açmak istediğinden artık yeni bir Redstone veya Win10ARM güncellemesi alamayacağız.

ufuk ışık
Üye

Peki,diyelim ki andromeda os çıktı,peki fatih abi o cihazı,yani andromeda os’li cihazı almayı önerirmisin bana,veya ne yapmamı önerirsin?

Fatih Tercan
Yönetici

Microsoft mobil politikasını bir görmek lazım. Çıktıktan sonra en az 6 ay ne oluyor bitiyor diye bekleyin bence

dogan bozkurt
Üye

Benim bi sorunvar tel kapanıyor resetliyo feature2 idi sıfırladım eskiye dondum hala aynı sebebi ne ola bilir cihaz sıkışıp atıyor

mk3hacew
Üye

aynı sorunlar benim de başımda vardı bataryayı değiştirince düzeldi

Soner Erkılınç
Üye

O kapanma problemi genel olarak çoğu 950 xl modelinde var kardeşim problem bataryadan bataryayı değiştirirsen düzelir ama her batarya uymuyor telefona halledemessen bana ulaş yardım ederim

Mücahit Pektaş
Üye

950xl bende de şarj %70 in altına indiğinde çok sık kapanıyor.Batarya alabileceğim bildiğiniz güvenilir site varsa söyler misiniz?Site ismi verilmiyorsa özel mesaj da atabilirsiniz

Fatih Tercan
Yönetici

Benim bildiğim yok ama bilen arkadaşlar verebilir. Bu konuda link paylaşımında sorun yok.

dogan bozkurt
Üye

Batarya için akıllıphonede sordum kalmamıştı Gaziantep te oturuyorum burası lumia dusmanı hiçbişeyi yok satılmıyor

dogan bozkurt
Üye

Batarya için akıllıphonede sordum kalmamıştı Gaziantep te oturuyorum burası lumia dusmanı hiçbişeyi yok satılmıyor
Yardımcı olursan sevinirim döner kardeşim

Soner Erkılınç
Üye

Arkadaşlar benim telefonda da aynı sorun vardı 3 4tane batarya aldım sorun devam etti bu batarya da sorun ortadan kalkdı https://m.aliexpress.com/s/item/32812800282.html?spm=a2g0n.search-cache.0.0.12527ba4LEQxNl en uygunu bu 10 15 günde geliyor bizzat kendim kullanıyorum

dogan bozkurt
Üye

Türkiye’de yokmu bataryadan peki

Soner Erkılınç
Üye

Yok kardeş türkiyede iki yerde vardı ikisinide aldım uymadı telefonunun ithalatçı garantisi vardı bi tanade onlar takdı göndedi yini olmadı bi tane benim bilader rusyadan getirdi yine olmadı bi tanede aliexpresten ben aldım yine olmadı bir hafta araştıma sonucu o bataryayı buldum çok şükür düzeldi.(şarjı çabuk bitmesi dışında)

dogan bozkurt
Üye

Bu nedir yaw tutulacak bir tarafı kalmamış

Soner Erkılınç
Üye

Valla öylede kardeş telefonun bozuk olduğu dönrmde başka telefonlarda kullandım ( iphone dahil ) lumianın verdiği zevki vermiyor 🙂

dogan bozkurt
Üye

Bende lumia 830 var 950 xl var 2 adette 735 var ama 735 kere ekran lazım gerçekten androidi hiç sevemedim iphone ondan iyi windows ayrı macera sanki böyle. Olmamalıydıı

Merih
Üye

Biz zaten biliyorduk da, bu gidişatın adını koymuşlar nihayet

Fatih Tercan
Yönetici

Biz kendimiz yazalım Tr deki diğer siteleri referans olarak vermeyelim 😀

Merih
Üye

E Fatih bey mesajı tamamen silseydiniz madem, linki atınca yazdıklarımın anlamı kalmıyor.

Fatih Tercan
Yönetici

yok canım o zaman tam sansür yapmış oluruz 😀

Merih
Üye

🙂

wpDiscuz