Windows 10 Mobile RS2 Testleri Başladı
06/08/2016
Fatih Tercan (1140 Haber)
24 Yorum
Paylaş

Windows 10 Mobile RS2 Testleri Başladı

windowslatest sitesinden yayınlanan bir habere göre Microsoft, Windows 10 Mobile RS2 testlerine başladı.

Bu testler şirket içindeki geliştirmeye yönelik testler olarak ifade ediliyor. Sürümler belli bir kararlılığa oturmaya başladığında insider kullanıcıları içinde aktif hale gelecek.

window10mobile-rs2-14900

Dünkü yazımızda sizlere 2017 yılındaki gelecek güncellemeler hakkında bilgiler vermiştik.

Microsoft 2017 yılı içerisinde Windows cihazlar için iki adet büyük güncelleme yayımlayacağını ifade etti.

Redstone 2 güncellemesi 2017 yılının ilk çeyreğinde gelecek gibi görünüyor.

2017 yılınının ikinci büyük güncellemesi olacak olan Redstone 3 çıkış tarihi Ağustos yada Eylül ayları olacak.

Fatih Tercan

Fatih Tercan

Teknolijiye aşık bir inşaat mühendisi. 2011 Yılında HTC Trophy - WP7,5 ile başladığı yolculuğuna HTC 8X ve Lumia 1320 ile devam etti. Şu anda Lumia 640XL/ Xiaomi Mi5s kullanıyor.Ayrıca @wpturkinfo isimli twitter hesabından sorumludur.

Yorumlar

  1. mehmet mehmetoğlu
    mehmet mehmetoğlu Ağustos 06, 13:48
    Haber bildirimleri iki defa geliyor uygulama ısrarcı galiba :)
    • YURDAL
      YURDAL Ağustos 06, 14:06
      2012 yılından bu yana halen gözümüz yollarda artık var olan uygulamalarda eyvallah neden Windows 10 ,8.1 ki gibi oturmadı
  2. Yusuf Uzman
    Yusuf Uzman Ağustos 06, 14:56
    10586 sürümleri devam eder mi,520 gibi düşük cihazlar ne olacak bir tahmin var mı ☺
    • Doğan Can Yılmaz
      Doğan Can Yılmaz Ağustos 06, 15:09
      Eski nesil cihazlara Windows 10 Mobile verilmemesinin birçok nedeni var. http://www.windowsphoneturkiye.info/forum/threads/windows-10-mobile-neden-yuklenmiyor.208/
    • Fatih Tercan
      Fatih Tercan Author Ağustos 06, 15:22
      Şu an için Ram ihtiyacı optimizasyon ile 700MB seviyesine çekildi. Belki 1GB ram li eski cihazlara verilebilir ama 512MB kesinlikle alamaz bence
  3. okartal
    okartal Ağustos 06, 20:52
    L1320 hack yöntemi ile redstone yapısı kurmayı önerir misiniz
    • Abdullah Taha Baki
      Abdullah Taha Baki Ağustos 10, 01:35
      Garantiden çıkarır diye biliyorum. Telefonun garantisi yoksa ve yedek cihazın varsa; Denemekten zarar gelmez. Ancak ben önermem.
  4. Tuğberk Ağca
    Tuğberk Ağca Ağustos 06, 22:06
    Detayları paylaşsalar neler geliyor öğrensekte mutlu olsam. Anniversary Update'in genel amacı Bildirim ve Action Center düzenlemesiydi ki hala transparan değil Action Center, gelişmeli daha da.
  5. Yasin Sür
    Yasin Sür Ağustos 06, 23:33
    Abi gözünüzü seveyim yanlış anlamasında kimse yav android in kralı samsungun s4 üne yeni güncelleme geliyomu ? Zoom da 4g bile yok Apple iphone 5 e yeni sistem güncellememi geliyo he geldiysede adamlar 4g var 4.5 g bile yok (cal3) benim 820 de de var Yav sürekli yorum okuyorum takip ediyorum adam 4 senelik cihaza wm10 gelmiyo diye kızıyo ınsiderle gelen yenilikleri gormuyo bi kararlı değil ona kızar, kullanma o zaman ya, adamlar 520 ye bile wm10 veriyo denemelik ulan hani göster bitane bana platformda hangisi bole yapıyo ? Şuan emin olun mağaza eksiğinden başka hiç bir eksik yok, çok zor değil girin nette kıyaslamaya, dandik bir lumiayla dier platformda kyaslama yapın? Memnun değilseniz kullanmayın yav, çok zor değil sizde yoksa çevrenizde vardır bi faturalı hat alın değiştirin cihazınızı bakayım lumiayı beğenmemek nasılmış ??
    • Erhan Yildiz
      Erhan Yildiz Ağustos 07, 01:18
      Helal kardeşim aynı kafadayız. Bu popüleriteci zihniyet yüzünden kimse Windows'u takmıyor ama ben 5 yıldır kullanıyorum. Elimdeki telefonda iphone 6s'te bile olmayan özellikler var. Adama gösteriyorum bak diyorum parmak izi ile değil göz bebeğimden tanıyor beni. İris göz tarayıcı var diyorum. o telefon ne marka diyor. Microsoft diyorum o ne ya diyor. Yani Ön yargıyı parçalamak atomu parçalamaktan zordur. İnsanlar artık hava atacaksa iphone alıyor. Yada ilk kez akıllı telefon alacaksa mağazaya gidiyor görevli direk android işletim sistemine yönlendiriyor.
    • Kerem
      Kerem Ağustos 07, 01:54
      Kardeşim bir yerde düşüncene katılıyorum ama bence insanların asıl kızdığı durum; 1.MS'nin hiçbir zaman sözünde durmaması 2.Gerçekten çok az emek harcayıp çok yavaş ilerlemesi. Neden diye soracak olursan örneğin -windows10 çok yakında geliyor deyip (hatta tarih verip) söylediğinden neredeyse yarım sene geç getirmesi -a'dan z'ye bütün cihazlara gelecek deyip son saniye insanları yüzüstü bırakması (en baştan almayacak de ki insanlar ona göre hareket etsin çünkü sırf wm10 alacağım diyerek cihazını değiştirmeyen insanlar bile var) -Üstüne getirdikten sonra kararlı sürümde bile hala çok büyük hatalar olması (yarım sene geç getiriyorsun bari düzgün yap) Bu arada kararlı sürümü almış biri olarak konuşuyorum yani insanlara empati yaparak bile MS'yi bu kadar haksız görüyorsam, sen bir de yüzüstü bırakılan insanların sinirini düşün..
    • Yasin Sür
      Yasin Sür Ağustos 07, 07:59
      Aynen öyle erhan kardeşim geçen telefoncuda vodafone yetkilisiyle konuşurken lumia sordum bana bitti o falan dedi dedim yok ms aldı falan dedim inanmadı, gir bak netten dedim, inanası gelmedi şaka sandı :) girdi bi şaşırdı bozardı, bana diyor neden windows, dedim abi android çok korsan dedim oda atladı donuyor diye ve ios da çok kapalı kısıtlı dedim ondada iphone vardı git al bi lumia rahat et arayıpda bulamadıkların onda dedim bana yok falan güldü, bende dedim hiç kullandınmı peki dedim yok dedi dedim eee, sustu garibim ne varsa elmada :) Kerem kardeşim bu senin saydıklarına bende kızıyorum ama abi adamlar yeniden sistem kuruyor ve bitek wm10 için çalışmıyor, hadi pc yi geçtim, dünyanın yazılım devi istemezmi güzel bir sistem yazmak ama ms ki bole heyecan yaptı demekki her yiğidin harcı değilmiş, android ios senelerin sistemi oturmuş artık.
    • Erhan Yildiz
      Erhan Yildiz Ağustos 07, 08:48
      Doğru bende çok kızdım w10m gelmediğine söz vermişlerdi. Neden vermediklerine dair açıklama yaptılar, işlemci ve ram az gelecekti sıkıntılı olacaktı. Bu detayları okuyunca hak verdim. çünkü verselerdi insanlar bu seferde diyecekti wm10 verdiniz telefon kaldırmıyor yapacağınız güncelleme bu muydu diyeceklerdi. Kaldı ki yine de önünü kapatmadılar, denemek isteyen insider olarak w10m yükleyebiliyor. İnsider ön izlemesi hangi işletim sisteminde var. Bence bu bir ayrıcalıktır. İyi taraflarını da düşünmek gerek insanlara nasıl güncelleme gelmese bile iphone 5 logosu ile hava atmak yetiyor. Bizde dünyanın en büyük yazılım firmasının yaptığı en çok kullanılan işletim sistemi Windows'u kullandığımız için şanslıyız çünkü gerçekten çalışıyorlar. Her ay güncelleme geliyor. Kendi Uygulamalarını sürekli güncelliyorlar.
    • Yasin Sür
      Yasin Sür Ağustos 07, 14:04
      Ah keşke herkez senin gibi düşünse :)
    • ali1991
      ali1991 Ağustos 07, 16:09
      Diğer platformlar tutuyor sanki sözünü
    • Yasin Sür
      Yasin Sür Ağustos 10, 16:26
      Ali kardeşim 950xl ı nerden aldın nereyi tavsiye edersin
  6. Cemil Kaya
    Cemil Kaya Ağustos 07, 05:29
    Ben insider redstone yapılarını alıyorum şu anda telefonumda 10.0.14393.5 yüklü yıldönümü güncellemesi bana gelmedi gelecekmiydi yoksa bu şekilde RS 2 yapılarını almaya devammı edeceğim beni bilgilendirirseniz sevinirim.
    • Abdil Aka
      Abdil Aka Ağustos 07, 15:33
      İinsider yani 143 lu yapılar zaten yıldönümü güncellemesi olan redstone 1 in onizlemesiydi sen zaten bunları yani redstone 1 ozelliklerini kullanıyorsun :) insider kalmaya devam edersen senin onizleme olarak aldığın yapıyo ms kararlı surum halinde kararlı yapı kullanan kullanıcılara sunacak sana da redstone 2 nin yani 2017nin ilk çeyreğinde tamamlanacak yeni yapının onizlemelerini yollayacaklar.
    • Fatih Tercan
      Fatih Tercan Author Ağustos 08, 13:53
      Yıldönümü güncellemesi henüz başlamadı mobil cihazlar için. Sürün numarası 14393.5 den büyük olursa alırsınız tabiki. RS2 testleri yeni başladı alabilceksiniz evet.
  7. Cemil Kaya
    Cemil Kaya Ağustos 08, 14:04
    14393.5 demek istediniz herhalde değilmi Fatih kardeşim.
    • Fatih Tercan
      Fatih Tercan Author Ağustos 08, 14:08
      aynen yanlış yazmışım :D
  8. MuratWp
    MuratWp Ağustos 08, 14:23
    Fatih abi Microsoft a sorduğumuz sorular ne oldu cevaplandı mı ?
    • Fatih Tercan
      Fatih Tercan Author Ağustos 09, 07:15
      Program değişikliği nedeniyle Çarşambaya alındı
  9. Kerem
    Kerem Ağustos 09, 02:47
    Erhan kardeşim tamam tamam verseler senin dediğin gibi millet sıkıntılı falan dicekti de her zaman soyluyorum koskoca şirketsin özellikle de YAZILIM şirketisin senin bunun planlamasını önceden yapman gerekiyor, millete ona göre haber ver onlar da eyvallah desin adamlar baştan dedi desin, çünkü zaten alamayan telefonlar gerçekten zamanını doldurmuş telefonlar, MS herkes alacak dediğinde millet helal olsun demişti ama tam doğru bir iş yaptı derken yine insanları hayal kırıklığına uğratıyor sorun zaten burada Yasin kardeş tamam yeniden sistem kuruyor eyvallah da bu adamlar bu sistemi kurmaya yayınlandıktan 2 gün önce başlamadı ya, bak sen de diyorsun YAZILIM DEVİ diye, hadi küçük bir şirket olsa tamamen bireysel emeklerle, az işçi ile çalışsa eyvallah dersin destek olursun, ama bu adamlar senelerin Microsoft'u yazık günah, ayrıca son olarak tamam sadece mobile çalışmıyorlar da belirli bir iş dağılımı yapılamıyorsa ne anlarım ben oyle yazılım devinden, bilmem kaç tane insan sadece bir proje üzerinde çalışıyor sadece buna odaklanıyor olması gerekir ki zaten böyle işliyor bildiğim kadarıyla yani bence tam anlamıyla haklı hiçbir bahanesi yok Ali kardeş bu kadar düz düşünme artık ama ya, hiçbir şirket yapmıyorsa sen yap ki bir farkın olsun di mi, ayrıca örneğin LG kullanıyor olsam ve onun böyle hataları olsa ondan da şikayet ederim ki bu ben müşteri/tükeci olarak en büyük hakkım. Ayrıca madem satışların kötü gidiyor mobil pazarda büyük sıkıntın var o zaman düzeltmek için bir çaba harca ki insanları daha çok sana çeksin, sen elinde olan müşteriyi memnun etmezsen zaten müşteri kazanamazsın ve hatta kaybedersin ki MS şuan büyük kayıp yaşıyor.

Write comment

Only registered users can comment.