Windows 10 Mobile Yıldönümü Güncellemesi Başladı
16/08/2016
Doğan Can Yılmaz (569 Haber)
25 Yorum
Paylaş

Windows 10 Mobile Yıldönümü Güncellemesi Başladı

Windows 10 Mobile Yıldönümü Güncellemesi Başladı

Hatırlarsanız geçtiğimiz hafta Windows 10 Mobile’ın Yıldönümü güncellemesi önümüzde hafta yani bu hafta için gelebilir demiştik.

Ve nihayet sabırsızlıkla beklenen Windows 10 Mobile’ın Yıldönümü güncellemesi (10.0.14393.67) an itibariyle yüklenebilir durumda.

Dona Sarkar:Duyurmaktan mutluyuz ki Yıl Dönümü güncellemesi Windows 10 Mobile için yayımlanmaya başladı.

guncelleme-mobile-windows-10-insider-yapi-microsoft-wptr-2-redstone-Windows-10-Mobile-yildonumu-guncellemesibasladi

Telefonum Windows 10 Mobile destekliyor mu ? Destekliyorsa nasıl yüklerim ?

  • Öğrenmek için buraya tıklayınız.

Windows Phone 8.1 ‘e geri dönüş yapmak istiyorum ?

  • Windows Phone 8.1’e geri dönüş yapmak için buraya tıklayınız.

 

Ayrıca soru ve sorunlarınız için WPTR Forum sayfamızı (buradan) ziyaret etmeyi unutmayınız.

Gelişmeleri sizlere aktarmaya devam edeceğiz.

Bizi takip etmeye devam edin!.

Doğan Can Yılmaz

Doğan Can Yılmaz

Merhaba! 91/Ankara doğumlu ve Ankara'da yaşıyorum ;) - Telefon ve bilgisayar teknik servis

Yorumlar

  1. Kürşat Kardaş
    Kürşat Kardaş Ağustos 16, 20:10
    Bütün telefonlara gelicek mi
    • Kasterborous
      Kasterborous Ağustos 16, 22:57
      Sadece Windows 10 Mobile resmi sürüm alan cihazlar.
  2. Zehra
    Zehra Ağustos 16, 20:11
    Bu güncelleme hücresel veriden iniyor mu?? Ve win 10 da olduğu gibi yükseltme danışmanı gerekir mi
    • Doğan Can Yılmaz
      Doğan Can Yılmaz Author Ağustos 16, 20:30
      Soru ve sorunlarınız için forum sayfamızı ziyaret edin. :) http://www.windowsphoneturkiye.info/forum/
  3. alikilic
    alikilic Ağustos 16, 20:30
    aynı sürüm numarasının insider fast ini kullanıyorum. finalle arasında fark olur mu. olursa fast sürümünden buna nasıl geçebilirim.
  4. Ahmet Gürbüz
    Ahmet Gürbüz Ağustos 16, 21:22
    O değil de bu guncellemeyi ben günler önce almıştım saçma değil mi hiç bişey anlamadım ben
    • Doğan Can Yılmaz
      Doğan Can Yılmaz Author Ağustos 16, 21:27
      sistemde 1 MB değişiklik bile çok şey değiştirir. Ve görünürde yapı numaraları aynı görünse de cihaza göre entegre/ayarlamalar var. Ayrıca Mazağa uygulama güncellemeleri farklı resmi sürümün sistem uygulamaları ile Insider sürümün sistem uygulamaları.
  5. Ahmet Gürbüz
    Ahmet Gürbüz Ağustos 16, 21:36
    Peki ben nasıl yukliycem ayarlardan bir kaç kez denetleme yaptım fakat görünürde hiçbir şey yok
  6. Tuğberk Ağca
    Tuğberk Ağca Ağustos 16, 22:27
    Kaç GB ki acaba. Tatilde olmak büyük sıkıntı hücreselden yutuyor ya
  7. Selçuk Gür
    Selçuk Gür Ağustos 16, 22:55
    Bu güncellemeden sonra FM radyo uygulaması kayboldu. Normal midir?
    • Doğan Can Yılmaz
      Doğan Can Yılmaz Author Ağustos 16, 23:25
      Microsoft kısa bir süre önce kaldırdı. FM Radyo için verdiğim alternatif uygulamaları kullanabilirsiniz şimdilik. Ben bi araştırayım bu konuyu ilgili uygulamanın linkini veya (xap) doğrudan dosyayı çözemeye çalışayım. :) FM tiles http://clkde.tradedoubler.com/click?p=231733&a=http://clkuk.tradedoubler.com/click?p=231733&a=2796975&g=22467160&g=0&url=https://www.microsoft.com/tr-tr/store/p/app/9nblggh093hw FM Radyo http://clkde.tradedoubler.com/click?p=231733&a=http://clkuk.tradedoubler.com/click?p=231733&a=2796975&g=22467160&g=0&url=https://www.microsoft.com/tr-tr/store/p/app/9wzdncrfhv8z
  8. Selçuk Gür
    Selçuk Gür Ağustos 16, 23:35
    Yıldönümü Güncellemesi'nden sonra FM radyo uygulaması kayboldu. Normal mi? Sizde de oldu mu?
  9. Oğuzhan Yıldız
    Oğuzhan Yıldız Ağustos 16, 23:39
    Haberlerde bazı cihazlar için kilit ekranına kamera tuşu gelmiş yazıyor. Yükleyen varsa foruma bekleriz.
  10. inceler53
    inceler53 Ağustos 17, 08:46
    Fm radyo gitmiş.mağaza tasarımı değişmiş. Mesajda ileti teslim edildi diye mesaj geliyordu onu kaldırdılar kime mesaj attıysanız mesajın dibine teslim edilmiş yazıyor.
  11. cesur06
    cesur06 Ağustos 17, 09:21
    Biraz tecrübem oldu bi kaç soru soran arkadaş olmuş onlarda belki faydalanır bendeki 950xl cihazı ilk aldığımda telefonu güncelledim sonra insider e kayıt olup fast ve slow güncellemelerini denedim ama kararlı surume geri dönüş yapamadım insiderden ayrılmama rağmen pc yardımı ve tek tık ile kararlı surume geri dondum yani insiderden çıkınca kararlı surume geçiş olmadı tekrar flashlama yapmak zorunda kaldım şimdi yıldonumu güncellemesi geldi yükledim insider ler ile bir fark yok aynı hatalar kararlı yıldonumu güncellemesinde devam ediyor yeni bir çok ufak jest ler var anlatmama gerek yok sanırım
  12. nataraj marble
    nataraj marble Ağustos 17, 09:46
    Arkadaşlar yeni güncelleme ile birlikte telefonu şarja taktığımda sürekli yavaş şarj oluyor uyarısı almaya başladım. Bu sorunu nasıl aşabilirim acaba? Telefon lumia 735
  13. Veysi Tekin
    Veysi Tekin Ağustos 17, 17:34
    Hocam bu güncelleme ile son paylaşılan insider fast yapı(sürüm numaraları aynı) arasında herhangi bir fark var mı? Yani 8.1 e dönüp tekrar yükseltmekte yarar var mı? Teşekkür ederim.
    • Doğan Can Yılmaz
      Doğan Can Yılmaz Author Ağustos 17, 17:52
      http://www.windowsphoneturkiye.info/forum/threads/yil-donumu-guncellemesi.189/#post-1032
  14. oguzhantastan01
    oguzhantastan01 Ağustos 17, 20:56
    .67 deyim şarjı içiyo bildiğin .Bu arada bu facebook beta ne zaman düzelecekse ,çok berbat bi performansı var.
  15. şerafettin galip
    şerafettin galip Ağustos 18, 02:15
    Facebook(beta) telefon hafızasına yüklersen atma ve açma sorunun kalkar
  16. TC Murat Güngör
    TC Murat Güngör Ağustos 18, 09:58
    Güncelleme sonrası uygulama hatası alıyorum.
  17. Merih
    Merih Ağustos 18, 16:04
    Merhaba. 640XL sahibiyim. Son Win10 yıldonümü güncellemesi olan 14393.67 ile bataryam daha hızlı bitmeye başladı ve performansta da biraz yavaşlık hissettim. Telefonu sıfırlamak buna bir çözüm oluyor mu acaba? Veya ne önerirsiniz? Teşekkür ederim.
  18. Muhammet Üstün
    Muhammet Üstün Ağustos 18, 19:19
    Arkadaşlar ben bunu güncelleyemedim. İndirme 0%'dan ileri gitmiyor. Sorun ne olabilir? Böyle güncellemeleri alabilmek için "insider" yüklü olması gerekiyor mu?

Write comment

Only registered users can comment.